CD-uri Ubuntu

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Oct 13 13:57:03 BST 2008

În data de Lu, 13-10-2008 la 11:30 +0300, Lucian Adrian Grijincu a
scris:

> Scuze, m-am exprimat greșit. Am zis să avem lista asta să ne dăm seama
> dacă există cerere pentru 300 de CD-uri să nu le aruncăm în aprilie
> când vine pachetul de 9.04.
Pai tinta e sa avem Release Party in 10 orase din romania... deci consider
ca pentru aceste release party-uri + alte prezentari vom avea unde sa la
trimitem.

> Dacă ai încredere că le vom distribui pe toate (sau măcar într-o
> proporție semnificativă) atunci rămâne să le distribui eu :)
Eu zic ca se vor gasi.

Cred ca pentru inceput o sa fie relase party la Bucuresti, Cluj, Arad,
Timisoara, Tg-Mures si eu sunt increzator ca vom mai gasi si alte orase.

Mersi. Te rog sa imi trimiti adresa ta de livrare. Probabil se vor livra
cu curier rapid.