CD-uri Ubuntu

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Oct 13 09:15:16 BST 2008

În data de Lu, 13-10-2008 la 11:04 +0300, Lucian Adrian Grijincu a
scris:

> Am impresia că au fost distribuite CD-uri deja cu 8.04. Trebuie să verific.

> Momentan ajunge o secține pe wiki în care să se înscrie eventualii
> doritori (către cine, adresă, câte CD-uri și de care fel). Dacă se
> adună destule cereri (măcar pentru 100 de CD-uri) atunci are rost să
> le cerem pachetul promoțional pentru LoCo - deadline-ul e pe 27
> Octombrie.
>
> Am încercat să creez o pagină nouă pe wiki.ubuntu.ro unde să se
> înscrie cei doritori, dar se pare că nu am suficiente drepturi
> (username:LucianGrijincu).
wiki.ubuntu.ro nu prea merge, e doar read-only.... asteptam sa mutam
wiki-ul pe noul server si atunci il punem in functiune.

Pana atunci folosim wiki-ul de la wiki.ubuntu.com pe care te poti
autentifica cu contul de launchpad.

Aici am facut pagina:
https://wiki.ubuntu.com/RomanianTeam/Proiecte/Promovare/DistribuireCD

> Dacă se adună destule cereri preiau eu taskul distribuirii lor.
Deci sa inteleg ca inca nu vrei sa te ocupi de distriburirea CD-urilor
catre comunitatile locale si celor care doresc sa organizeze prezentari?

De ce trebuie sa astepti pana se aduna cereri?