Ubuntu Party Tg-Mures

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Oct 13 06:24:18 BST 2008

Salut,

În data de Lu, 13-10-2008 la 00:00 +0300, marius popa a scris:
> Mi-am dat cuvantul ca o sa fie un Ubuntu party in Targu-Mures
> asa ca o sa incercam (cu alti fani ubuntu) sa  organizam un eveniment
> dupa lansare
>
> Problemele principale ar fi care trebuie rezolvate pana atunci
>
> 1.Locatia Unde se va tzine
Puteti face o prezentare scurta la universiate iar apoi sa va
"retrageti" intr-un bar.
La universitate ar trebui sa aiba proiector.

> 2.Numarul de persoane care vor veni , trebuie sa aflam un numar aproximativ
Nu prea conteaza.
Asteptati-va la maxim 40.

> 3.Sa facem rost de cd-uri eventual sa mearga cineva in Clusj si si sa
> il contacteze pe Adi Roiban
Se rezolva cu CD-urile.
In functie de cand vrei sa organizezi pot trimite cd-uri cu 8.04 sau cu
8.10

> 4.Un proiector ar fi necesar
In general universitatile au proiector.

Eu inca am buletin de Sighisoara asa in functie de cand organizati poate
vin si eu si pot aduce cu mine cd-uri si proiector :)

Din pacate in ultima vreme sunt din ce in ce mai ocupat si de aceea nu
promit nimic, dar incerc sa va ajut cu ce pot!