Ubuntu Party Tg-Mures

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Oct 22 10:45:18 BST 2008

În data de Lu, 20-10-2008 la 17:23 +0300, marius popa a scris:
> 2008/10/20 marius popa <mapopa la gmail.com>:
[snip]

> Se pare ca o sa fie wireless gratuit acolo dar o sa scriu aici cand o
> sa fie confirmat locul
>
> Pentru prezentare , ne-am gandit ca invitati poate vine Adi Roiban (il
> rugam frumos) sau altcineva de la ubuntu.ro
> o mini prezentare cu lista de lucruri noi in noul ubuntu (ce e nou in
> compiz, kernel, wireless ...un top 10)
> eventual ceva demouri (eu am o prezentare cum se construieste un
> live-cd de ex) sau pe partea de 3d

Salut,

Incerc sa ma prezint, dar nu promit nimic. Din pacate in ultima vreme
sunt din ce in ce mai ocupat ai asta nu e semn bun.

Rugamintea mea este sa anuntati din timp data si locul si voi adauga si
un anunt pe site, forum...etc