forum

Stas Sushkov stas la nerd.ro
Vin Oct 3 10:43:57 BST 2008

2008/10/3 Viorel Cernateanu <vrilutza la vrilutza.ro>:
> [...]
> modulul respectiv cred că este esential ba chiar critic pentru ca sunt sute de topicuri pe forum prin care s-a răspuns la obiect ajutând utilizatorul nu a fost finalizat de genul aceasta soluție a funcționat multumesc utilizator X. prin aceasta metodă se poate evita dublare posturi si utilizatori pot găsi o rezolvare a unei probleme  deja rezolvată(sărind în evidență și o structură mai clară a forumlui și in probleme), pentru că adevarul X persoană care a dat soluția are comoditatea sa nu mai răspundă la al 2 post.

Eu zic sa invatam utilizatorii sa se foloseasca de "Cautare" pe forum,
pentru ca majoritatea problemelor cu subiectele dublicate, revin anume
din lenea utilizatorilor de a cauta inainte de a pune intrebari. Iar
karma, este o chestiune subiectiva. Sa explic de ce:
Daca e sa fie pe forum karma o chestiune importanta, atunci numai asta
as vedea ca toti se baga sa raspunda la cat mai multe subiecte cu sau
fara sens. Obtin o karma ok si dupa aia se dau mare, iar eu sau alt
moderator, ne este lene sa verificam toate raspunsurile cu sau fara
sens a membrilor.

Iar "this solved my problem", in cele mai dese cazuri sunt cazuri
unice, si ce-ar trebui intradevar sa fie facut cu aceste subiecte, e
sa fie exportate in pagini wiki drept solutie la problema X! Insa aici
deja nu se mai baga nimeni, asai?

--
()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/