forum

Eduard Nicodei omega2youall la gmail.com
Dum Oct 5 08:53:28 BST 2008

Salut!

Eu mă gândeam dacă nu ar merge o secțiune pt. începători. Iar în acea secțiune
să existe un sticky care să le aducă aminte utilizatorilor să folosească
funcția de căutare. Așa s-ar mai diferenția problemele newbish de celelalte.
Plus că în felul acesta noii veniți ar fi încurajați să-și posteze problemele
(dacă desigur o căutare nu returnează rezultate utile) fără teama de a părea
prea începători.

În legătură cu karma, eu sunt de acord cu Stas, eventual dacă vreți, puteți
face ceva asemănător cu sistemul de pe infoarena: acolo karma nu este
calculată automat, ci este schimbată de ceilalți utilizatori: aceștia pot
decide să ridice sau să scadă karma (cu un număr limitat de puncte)
utilizatorului respectiv în funcție de postul/posturile acestuia.

În fine, un sistem de marcare a thread-urilor care conțin rezolvarea unei
probleme mi se pare o idee foarte bună, iar în legătură cu pagina de wiki..
nu știu, teoretic ar trebui puse problemele care nu sunt incluse în
documentație și chiar și dintre acelea, cele care a căror rezolvare nu se
găsește pe net, însă în cazul acesta, 99% dintre probleme ar fi tehnice și
puțini utilizatori obișnuiți s-ar lovi de ele.

O zi bună vă doresc,
Eduard