forum

Viorel Cernateanu vrilutza la vrilutza.ro
Joi Oct 2 23:08:17 BST 2008

Salut,

răspunsul este simplu pe lăngă cele de pe wiki aș mai adăuga
karma utilizator
This Solved My Problem - am atașat poză. http://img354.imageshack.us/my.php?image=60043431ea0.png
modulul respectiv cred că este esential ba chiar critic pentru ca sunt sute de topicuri pe forum prin care s-a răspuns la obiect ajutând utilizatorul nu a fost finalizat de genul aceasta soluție a funcționat multumesc utilizator X. prin aceasta metodă se poate evita dublare posturi si utilizatori pot găsi o rezolvare a unei probleme  deja rezolvată(sărind în evidență și o structură mai clară a forumlui și in probleme), pentru că adevarul X persoană care a dat soluția are comoditatea sa nu mai răspundă la al 2 post.
      Cât despre  schimbarea script forum nu eu am venit cu propunerea aceasta nici nu o agreez pentru sunt de părere că ce functionează trebuie doar intreținut si imbunătațit si nimic mai mult, postul mai sus neîngrijit si urâtă a relatat experiența mea in webdevelopment care mi se pare super obiectivă (comparație).
Am mai avut căteva sugestii dar fiind obosit mi-am pierdut ideile pe drum.