Forum

Thor m4st3rth0r la gmail.com
Mie Oct 1 11:02:00 BST 2008

Tind sa fiu de acord cu Stas, atat timp cat exista solutii pentru PunBB.
Inlocuirea cu SMF era doar o propunere, iar cu phpBB nu prea sunt nici eu de
acord (exact aceleasi motive). La chestia asta se poate aplica ideea "daca
nu e stricat, nu-l repara", dar daca nu incercam si alternative nu invatam
niciodata lucruri noi.