Programe/jocuri opensource romanesti

Eduard Nicodei omega2youall la gmail.com
Mie Oct 1 09:56:09 BST 2008

@Dread Knight
În legatură cu AncientBeast, am văzut că sunt cam puțini pe canalul de pe
freenode, iar www.ancientbeast.com este well... empty. în orice caz, știu că
mai este mult până să se ajungă la partea de implementare așa că mai aștept
(btw, puștiul ala de pe  #ancientbeast, ed_agemo, eu sunt. ^_^).

@Adi, Jani
10x, m-ați mai lămurit. În cazul acesta să zicem că aș vrea să particip la
dezvoltarea Kiwi, mai este muncă de făcut înafară de traduceri?

Offtopic: unde aș putea găsi sursele sale (ale lui Kiwi) sau informații despre
cum se crează o distribuție ubuntu-based. Eventual putem continua discuția pe
kiwilinux la googlegroups.com .

O zi bună,
Eduard