Ubuntu a bank BPH

Krzysiek ekstremalnykrzysiek w o2.pl
Pią, 8 Cze 2007, 22:40:05 BST

Dnia 08-06-2007, pią o godzinie 20:38 +0200, Piotr Jaworowski
napisał(a):
> Cześć.
> Korzystając być może z ostatniej okazji na uzyskanie pomocy (choć mam
> nadzieję, że ostatnia propozycja zamknięcia listy jednak nie
> przejdzie) ma pytanie - czy ktoś z ubuntowiczów korzysta z bankowości
> elektronicznej w banku bph?

ja korzystam,
problem stanowi kodowanie znaków. BPH wymaga iso-8859-2, twój system
działa pewnie utf-8. Możesz próbować zmienić kodowanie w całym systemie
(sudo dpkg-reconfigure localeconf) choć nie polecam.

Możesz też działać według przepisu z forum.ubuntu.pl - u mnie działa:

"Przelew można zrealizować bez zmiany ustawień w ten sposób:
Napisać przelew normalnie tylko zamiast podpisz i wyślij wybrać 'Dodaj
do koszyka'. Można kilka tak zrobić potem wejść do koszyka / menu po
lewej stronie / - pozaznaczać przelewy które chcemy puścić i wtedy
dopiero dać 'Podpisz i wyślij'. W ten sposób jakoś pomija się to
kodowanie i przelew przechodzi."