Ubuntu a bank BPH

Bartosz 'offtza' Gogel offtza w offtza.pl
Pią, 8 Cze 2007, 19:52:31 BST

Piotr Jaworowski napisał(a):
> Cześć.
> Korzystając być może z ostatniej okazji na uzyskanie pomocy (choć mam
> nadzieję, że ostatnia propozycja zamknięcia listy jednak nie
> przejdzie) ma pytanie - czy ktoś z ubuntowiczów korzysta z bankowości
> elektronicznej w banku bph?
> Zainstalowałem "ubu" rodzinie, która ma konto właśnie w bph i niestety
> za nic nie da się wysłać przelewu. Pomimo, że java jest prawidłowo
> zainstalowana, (podobnie jak wymagany przez bank "magiczny" komponent)
> przelew nie jest realizowany i pojawia sie informacja o użyciu w
> [...]
nie wiem jak to jest w Twoim pzypadku, ale powiem Ci jaki jest problem
przy przelewach
w mBanku - w żadnej komórce (Tytuł, adres, imie nazwisko adresata) nie
można wstawić znaku Enter,
który sam odruchowo się podsuwa pod palce np. w textarea. Kiedy się
pojawi pokazuje się niezrozumiały błąd "Niedozwolony znak CHAR=10).
Może wysyłasz UTFem, iso8859-2 a on pragnie krzaki w cp1250? :D
Sądzę jednak, że powienieneś zadzwonić do biura obsługi i przygotować
się na częste dzwonienie przez najbliższe 3 tygodnie :)

--
Bartosz 'offtza' Gogel
http://offtza.pl