Ubuntu a bank BPH

Piotr Jaworowski piotr.jaworowski w gmail.com
Sob, 9 Cze 2007, 09:44:28 BST

Wow. Nie spodziewałem się aż takiej reakcji, dziękuję wszystkim - to
kolejny dowód na to, że ta lista jest jak najbardziej potrzebna :).
A co do proponowanych rozwiązań:
- mam javę 1.5 - to pierwsze co zmieniłem w systemie, bo obecnie chyba
żaden bank nie obsługuje dobrze wersji 1.6 (sam mam konto w ING i
potwierdzam, że ma z nią kłopoty)
- enter nie jest problemem, bo próbowałem wysłać przelew tylko z
jednym słowem i też nie wyszło,
- dzięki za namiar na komponent - to wprawdzie nie był zasadniczy
problem, bo w końcu się załadował, ale czasem - bez konkretnego powodu
- nie uaktywnia się; poza tym np. opera w ogóle nie chce go pobrać,
więc wrzucę go ręcznie,
Wychodzi na to, że najbardziej prawdopodobny problem to kodowanie
znaków - sprawdzę to jeszcze dziś. Mam tylko nadzieję, że sposób ten
działa także przy zdefiniowanych przelewach - inaczej trudno będzie mi
przekonać rodzinę, że jedyny sposób, to pisanie wszystkich przelewów
ręcznie. Przy okazji, ciekawe, czy nie wystarczy zmienić kodowania w
przeglądarce i np. nie używać polskich znaków?
Dam znać, jak sprawdzę efekty.