Szok

Artur 'arteek' Szymanski arteek w linux.pl
Nie, 2 Lis 2008, 11:28:37 GMT

--------Oryginal Message---------:
> Witam,
>
> Zacząłem przeglądać tłumaczenia niektórych użytkowników i po prostu mnie
> zamurowało. Ich jakość jest poniżej wszelkiej krytyki.
>
> Na razie nie mam czasu poporawiać błędów już wprowadzonych w
> tłumaczeniach ale nie mogę przejść obok nich obojętnie. Szczególnie
> tyczy się to jednego użytkownika, który najwyraźniej powinien przejrzeć
> jeszcze raz co wprowadził:
>
> https://translations.launchpad.net/~maderat
>
> Straszne.. Wszelkie możliwe błędy, włączając całkowite przeinaczenie
> [...]

Cóż, wygląda to na tłumaczenie autotłumaczem. Takie teksty, w mojej
opini, powinny być bezwzględnie wywalane i tłumaczone od początku. Tam
nadaje się wszystko do korekty co oznacza zasadniczo tłumaczenie od
początku.

Pozdrawiam,
Artur