Szok

Arkadiusz Lipiec arkadiusz.lipiec w gmail.com
Nie, 2 Lis 2008, 11:18:01 GMT

Witam,

Zacząłem przeglądać tłumaczenia niektórych użytkowników i po prostu mnie
zamurowało. Ich jakość jest poniżej wszelkiej krytyki.

Na razie nie mam czasu poporawiać błędów już wprowadzonych w tłumaczeniach
ale nie mogę przejść obok nich obojętnie. Szczególnie tyczy się to jednego
użytkownika, który najwyraźniej powinien przejrzeć jeszcze raz co
wprowadził:

https://translations.launchpad.net/~maderat

Straszne.. Wszelkie możliwe błędy, włączając całkowite przeinaczenie treści
merytorycznej komunikatu. Nie bardzo mam jeszcze pomysł co z tym zrobić,
przecież nie da się przejrzeć kilkudziesięciu tysięcy komunikatów z
dystrybucji...

Pozdrowienia
Aluś