Szok

Tomasz Dominikowski dominikowski w gmail.com
Nie, 2 Lis 2008, 12:19:28 GMT

2008/11/2 Arkadiusz Lipiec <arkadiusz.lipiec w gmail.com>:
> Witam,
>
> Zacząłem przeglądać tłumaczenia niektórych użytkowników i po prostu mnie
> zamurowało. Ich jakość jest poniżej wszelkiej krytyki.
>
> Na razie nie mam czasu poporawiać błędów już wprowadzonych w tłumaczeniach
> ale nie mogę przejść obok nich obojętnie. Szczególnie tyczy się to jednego
> użytkownika, który najwyraźniej powinien przejrzeć jeszcze raz co
> wprowadził:
>
> https://translations.launchpad.net/~maderat
>
> Straszne.. Wszelkie możliwe błędy, włączając całkowite przeinaczenie treści
> [...]

Po pierwsze, ten Pan nie znajduje się w zespole tłumaczy Ubuntu, więc
nie ma uprawnień do modyfikacji żadnych tłumaczeń Ubuntu, tylko do
niezabezpieczonych projektów w Launchpad (co same w sobie jest wręcz
proszeniem się o guza, nikt mnie nie przekona że taki system się
sprawdza). Po drugie, proponuję nie wyciągać takich spraw na listę,
tylko pisać bezpośrednio do zainteresowanego. Robiłem to już
wielokrotnie w wypadku innych osób, z większości pozytywnym skutkiem.
Publiczna chłosta jeszcze nigdy nikomu nie pomogła.

Pozdrawiam
                   admin ubuntu-pl-l10n

--
Tomasz Dominikowski