UBUNTU 12.04 LTS OPWAARDEREN NAAR 14.04 LTS

Jaap Woldringh jjhwoldringh op ziggo.nl
Vr mei 23 19:28:06 UTC 2014

Jaap Woldringh schreef op vr 23-05-2014 om 16:55 [+0200]:
> Afhankelijk van de instellingen in het updateprogramma moet er een
> knop
> zichtbaar zijn waar je op moet klikken om de upgrade uit te voeren.

Nog even een aanvulling, omdat bij mij die knop niet aanwezig blijkt te
zijn, ondanks de instelling ervoor:

Ik meen me te herinneren dat die voor 14.04 LTS pas zal worden
ingeschakeld als 14.04.1 uitkomt, de eerstvolgende pointversie waar ik
het over had. Omdat Canonical (het bedrijf achter Ubuntu) het kennelijk
nog niet verantwoord vindt om 12.04 LTS nu al te vervangen door de
nieuwe LTS-versie.

Jaap