draadloos in 14.04 met Lenovo 8935

Milton miltonliekwie op zonnet.nl
Zo mei 18 07:53:55 UTC 2014

Hoi Bart,
Helaas zie ik nergens een schuifje of knopje om de netwerkadapter in- of
uit te schakelen. Zoals gezegd Fn+F5 geeft geen resultaat. De laptop heb
ik zonder besturingssysteem van de gemeente gehad, Windows op een usb
zal mij niet lukken om uit te proberen.
Is het werken met een usb-netwerkkaart afhankelijk van de eigen
netwerkadapter? Een usb-netwerkkaart geeft namelijk ook geen resultaat.
Milton