kan Ubuntu 12.04LTS nog altijd niet naar v. 14.04.1 upgraden

Y P yellowpenguin op telenet.be
Ma Jul 28 20:28:54 UTC 2014

Hoi lieve Ubuntero's!

ik heb nu effe gewacht, -eigenlijk een hele tijd-, om mijn Asus EEE 1225C
met Ubuntu 12.04LTS erop, te upgraden.
Ik heb eerst een  sudo su && apt-get update && apt-get dist-upgrade  gedaan,
dan heb ik  reboot  gedaan, omdat er een nieuwe kernel mee was gekomen;
nu doe ik een  sudo su && updatedb && apt-get update && do-release-upgrade
en..... er gebeurd niets; er verschijnt wel het volgende:
 Er wordt gecontroleerd of er een nieuwe Ubuntu-uitgave is
 Geen nieuwe versie gevonden

Wat nu ? is die er of is die er nu niet, die .1 versie ?
Ik wil die EEE met z'n 12.04 naar de 14.04 zien overgaan; wat worden wij
verondersteld nog meer te doen ?

Dank u.

Y P