Openen van het audio-uitvoerapparaat is mislukt

Cor van den Berghe cor op vdberghe.nl
Zo Jan 18 09:40:45 UTC 2009

Bedankt, ik heb ondertussen de PC al een keer herstart en alles werkt weer.
De volgende keer dat het geluid niet meer werkt zal ik kijken of ik
verder kom met de hulp in je mailtje.

Cor.