Ubuntu-NL Digest, Volume 47, Nummer 3

elias elias op frytex.nl
Zo Okt 5 10:57:07 UTC 2008

Nu jullie toch over netwerkaarten etc hebben het ik ook een vraag.
Wat wil het geval? Mijn Samba (netwerk) valt na een inactieve periode
volledig uit en is niet meer aanspreekbaar. Als ik de computer resset is
alles weer aanspreekbaar. Hebben jullie een antwoord of suggestie voor
dit probleempje?
Groetjes
Elias