Ubuntu-NL Digest, Volume 47, Nummer 3

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Zo Okt 5 08:37:31 UTC 2008

On Sun, 05 Oct 2008, guido dom wrote:

> De instructies die daar beschreven staan zijn niet zeer duidelijk (voor mij
> althans) en wireless toegang is niet direct een prioriteit - alhoewel!
> Veel belangrijker is het kunnen afspelen van mijn muziekbestanden.
> Alle schuifregelaars staan op maximum, maar ik krijg steeds het bericht dat
> er geen geluidskaart gevonden wordt.

Heb je een hele nieuwe installatie gedaan, of heb je ge-upgrade van
7.10, via 8.04 naar 8.10?

(en zou je in het instellingen-scherm van de mailinglist (link onderaan
deze mail) willen uitzetten dat je "digests" krijgt? je mails komen nu
niet netjes in de thread terecht, zodat het niet te zien is welke mails
(vraag/antwoord) bij elkaar horen; je kunt je mailprogramma automatisch
alle mails van deze lijst naar een speciale ubuntu-nl folder laten
zetten dmv. de List-Id header)