Audio

ubuntu jbronsveld op solcon.nl
Za Mrt 22 19:02:35 UTC 2008

LS,

Ik werk sinds enige tijd met een HP Pavlion 6730ed. Daarop draai ik
Vista en voorlopig Ubuntu 7.10 via de VM-ware Player. Helaas komt er
geen geluid uit. Ik krijg de melding:
"Geen volumeregelingselementen en/of -apparaten voor GStreamer
gevonden."

De PC heeft een Intern geluidssysteem: 	3D Sound Blaster Pro compatibel
16-bits geluid geïntegreerd. En Luidsprekers en microfoon: Altec
Lansing® luidsprekers

Heeft iemand enig idee wat ik nog moet doen/installeren om dit aan de
praat te krijgen. Als dit lukt wil ik de PC dual-boot maken.

mvg,
Han