Installeren Printer van windowsmachine en het installeren van een pdf-creator

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Do Feb 7 10:22:11 UTC 2008

On Thu, 07 Feb 2008, Eric Bosma wrote:

> Ook zou ik graag willen vragen of er een pdf-creator is binnen ubuntu.
> Persoonlijk werk ik daar het meeste mee.

Standaard kun je als het goed is naar PDF printen (door de PDF-printer
te selecteren, of "print naar bestand" en dan PDF selecteren).

Anders kun je in OpenOffice.org ook je bestanden naar PDF exporteren
(kijk in het Bestand-menu)