Installeren Printer van windowsmachine en het installeren van een pdf-creator

Eric Bosma eric.bosma op gmail.com
Do Feb 7 10:14:41 UTC 2008

Hallo Allemaal,

Sinds een paar dagen ben ik overgestapt van Windows naar Linux en moet
ik doorgeven dat mijn eerste indruk goed zijn.
Alleen probeer ik een printer van een windows machine te installeren
maar krijg steeds de foutmelding dat ik mijn password moet ingeven die
hij vervolgens NIET ziet.
Dit gaat bij iedere toevoeging van een printer.

Gaarne zou ik willen vragen of iemand mij kan vertellen hoe ik dit
probleem kan oplossen.

Ook zou ik graag willen vragen of er een pdf-creator is binnen ubuntu.
Persoonlijk werk ik daar het meeste mee.

met vriendelijk groeten,
Eric Bosma