Onderwerp : firefox op voorgrond na klikken link in thunderbird

Auteur : WarrenHead
E-mail : warrenhead op gmail.com
Datum : Za Sep 8 08:56:49 BST 2007

Guido Van Hoecke schreef:

> Die blijven ook op de achtergrond :(

Volgens mij ben je nu niet op zoek naar een instelling in firefox,
thunderbird, of wat voor programma dan ook, maar op zoek naar een
instelling in de windowmanager. Die laat toe, of juist niet, dat een
scherm zich voor een andere kan dringen.
Ikzelf ben overigens heel blij met het huidige gedrag. Ik vind het zeer
irritant dat Firefox direct getoond wordt (in Windows) en dat ik
vervolgens mag staren naar hoe een pagina wordt opgebouwd. De tijd die
ik nodig heb om op alt-tab te drukken, wordt dan tenminste beloond met
een reeds geladen pagina.

Groeten, Warren