spaar energie (Was: Re: partitie-indeling)

Adrien Verlee adrien.verlee op edpnet.be
Za Mrt 17 14:37:57 UTC 2007

Op 17-mrt-07, om 15:22 heeft Amedee Van Gasse het volgende geschreven:

> Het kan misschien een "inconvenient truth" zijn, maar computers zijn
> lelijke stroomverbruikers. Zelfs in sleep/hibernate. Dus wanneer je de
> computer een tijdje niet nodig hebt, dan zet je die best uit. Dat is
> beter voor het milieu. Of dat is toch wat voormalige
> presidentskandidaten ons willen laten geloven.

Telefoneren zou nog beter zijn, naar men mij eens vertelde.
Dat terzijde, een punt lijkt mij de slijtage vd hardware bij
herhaaldelijk aan en uit zetten.
Of kan dit een fabel zijn?
--
a.