Ubuntu Desktop snelstartgids

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Za Mrt 10 19:35:42 UTC 2007

Op zaterdag 10 maart 2007 16:55, schreef Jan van de Voort:
> Beste Jaap,
>
> Dank je wel voor je positieve kritiek op dit initiatief, ik hoop dat het
> in ieder geval non-Linux gebruikers stof tot nadenken geeft...
>
> Even een kleine reactie op je opmerkingen:
>
> De WINE sectie is vooral bedoeld om aan te geven dat er tot op zekere
> hoogte compatibiliteit is tussen Linux en Windows.
>
> De harde schijf wordt in het testscenario inderdaad helemaal
> geformatteerd. Ik ga in de uitleg dan ook uit (pagina 9) van een
> testcomputer, nog niet van "de werkelijke" computer (zo ben ik zelf ook
> [...]
Hallo Jan,

Ik aanvaard natuurlijk je uitleg, als ik het beter weet zou ik zelf een gidsje
moeten schrijven :)
Mijn bedoeling is alleen om je ergens op te wijzen waar je gids mijns insziens
niet consequent is. Als je het daar niet mee eens bent is dat OK, het is
natuurlijk niet verplicht om adviezen op te volgen.
Ik een non-Linuxgebruiker? Nee toch, hoop ik, dat meen je niet :)
Dit antwoord is aan ubuntu-nl op lists.ubuntu.com, in KMail.
Het vorige was in Evolution Mail, op een andere computer, best mogelijk dat
dat niet goed was geadresseerd, hoewel ik geloof ik een antwoord "Aan allen"
had gestuurd. Bedankt voor het mij erop wijzen dat er mogelijk iets mis is
(aan de instellingen van Evolution op die computer of aan Evolution zelf).

Veel plezier met je startersgids en succes ermee (het fijnslijpen ervan).

Jaap