Ubuntu

Alexander Blomen ubuntu op ablomen.nl
Di Mrt 6 08:58:00 UTC 2007

-------- Original Message --------
Subject: Re: Ubuntu
Date: Tue, 06 Mar 2007 09:22:36 +0100
From: Alexander Blomen <ubuntu op ablomen.nl>
To: Han <hanbronsveld op kliksafe.nl>
<20070226130816.GT4028 op foodfight.org> <45E2DD3A.9080509 op ablomen.nl>
<45EC890F.1090001 op kliksafe.nl>

Han wrote:
 > Alexander,
 >
 > Wat kan de reden zijn dat na een installatie van Frostwire, die
zonder problemen verliep, er een icoon (een programma-icoon in zijn
meest primitieve vorm) van Frostwire staat bij Toepassingen/Internet
waarbij het starten daarvan niets oplevert? Ook via Alt+F2 levert wel de
mogelijkheid tot Frostwire op maar levert een selectie daarvan niets op.

Als je het volgende doet kunnen wij je beter helpen :)
1. Start een terminal
2. Tiep frostwire in en druk op enter
3. Stuur alle regeltjes die daarna verschijnen in een reply op deze post
naar de mailinglist toe. dan kunnen wij misschien zien wat er mis is :)
 > mvg,
 > Han

te raden, daar is een ubuntu package die je kan installeren via de
standaard actie in firefox als je op de link drukt ( GDebi Pakket
installatie of hoe dat ook heet in nl )