Ubuntu

Han hanbronsveld op kliksafe.nl
Ma Mrt 5 21:18:07 UTC 2007

Alexander,

Wat kan de reden zijn dat na een installatie van Frostwire, die zonder
problemen verliep, er een icoon (een programma-icoon in zijn meest
primitieve vorm) van Frostwire staat bij Toepassingen/Internet waarbij
het starten daarvan niets oplevert? Ook via Alt+F2 levert wel de
mogelijkheid tot Frostwire op maar levert een selectie daarvan niets op.

mvg,
Han