nieuwe hardware

Patrick Coeman patrick.coeman op 171.be
Do Mrt 1 09:08:48 UTC 2007

Ik lees 'Ga van hardware veranderen. Om redenen die mij alleen aangaan
wil ik op dit huidige systeem (dat ik ga verlaten) mijn oude CRT
(beeldbuis bedoel ik) monitor aansluiten.'...

Lees ik nu verkeerd. Dat hij zijn huidige systeem, gaat verlaten. En
zijn ouwe monitor gaat houden? Als hij zijn oude hardware gaat verlaten.
Dan vermoed ik dat hij nieuwe. Hardware. Gaat kopen. En dan vermoed ik.
Dat de nieuwe hardware. Niet de oude hardware is. Dus dat er
waarschijnlijk ook een nieuwe videokaart. In de nieuwe, computer zit. En
dan zal X waarschijnlijk wel, geherconfigureerd; Moeten worden...

Ik hoop, dat de kortere, zinnetjes. Nu beter te lezen. Zijn.

--
Patrick Coeman

171.be
ICT consulting & beveiliging - Informatiebeveiliging naar ISO-17799 -
openbron en openstandaarden - GNU Linux, OpenBSD, FreeBSD
BTW / Ondernemingsnummer: BE-0868.969.748, Bredestraat 171 - 2620
Hemiksem, Tel:0476 959505 & 03 8777998
www.171.be - www.171hosting.be

De inhoud van deze e-mail is een privegesprek tussen u en ik en zal niet
zonder toestemming voor iets anders gebruikt worden.