nieuwe hardware

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Do Mrt 1 09:13:49 UTC 2007

On Thu, 01 Mar 2007, Patrick Coeman wrote:

> Lees ik nu verkeerd. Dat hij zijn huidige systeem, gaat verlaten. En
> zijn ouwe monitor gaat houden? Als hij zijn oude hardware gaat
> verlaten.  Dan vermoed ik dat hij nieuwe. Hardware. Gaat kopen. En dan
> vermoed ik.  Dat de nieuwe hardware. Niet de oude hardware is. Dus dat
> er waarschijnlijk ook een nieuwe videokaart. In de nieuwe, computer
> zit. En dan zal X waarschijnlijk wel, geherconfigureerd; Moeten
> worden...

Ik las het als:

| Kan ik op de oude hardware (waarop ik Ubuntu draai) mijn nog oudere
| monitor (CRT) aansluiten, zonder problemen?

Anders ga je er vanuit dat de nieuwe computer met Ubuntu geleverd
wordt.. en dat is onwaarschijnlijk (jammergenoeg). Of dat'ie de harddisk
overzet, en daar zie ik ook niks over.

> Ik hoop, dat de kortere, zinnetjes. Nu beter te lezen. Zijn.

Dit is alleen maar irritant. Je snapt het best wel.