WMV afspelen

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Vr Jun 15 10:44:51 UTC 2007

Op vrijdag 15 juni 2007, schreef Jan Claeys:
> Op dinsdag 12-06-2007 om 21:20 uur [tijdzone +0200], schreef Jaap
>
> Woldringh:
>
> Aangezien die codecs illegale kopieën (aka "warez") zijn, ben ik 100%
> zeker dat die niet uit universe komen...
>

> --
> Jan Claeys

Waar komen ze dan wel vandaan volgens jou? Ik heb geen extra repositories
ingesteld. Komen ze niet uit universe dan komen ze uit Main (niet
waarschijnlijk want er staat geen Ubuntu-symbooltje bij) of uit Multiverse.

Ik kan het helaas niet rechtstreeks uit Synaptic kopiëren, maar de aanwezige
win32 binary codecs zijn:

w32codecs  versie: 1:20061022-0.0  win32 binary codecs

Voor zover mij bekend, en zeker niet afkomstig van dubieuze sites (ik ben daar
gek) heb ik beslist geen warez op mijn Linuxboxen geïnstalleerd (Windows,
daar ben ik niet zo stellig in, maar wat goed is ga ik niet bederven).

Multiverse dus. Misschien is dat minder erg?

Jaap