WMV afspelen

Matthijs tijsco op gmail.com
Vr Jun 15 10:57:08 UTC 2007

Jaap Woldringh schreef:
> Waar komen ze dan wel vandaan volgens jou? Ik heb geen extra repositories
> ingesteld. Komen ze niet uit universe dan komen ze uit Main (niet
> waarschijnlijk want er staat geen Ubuntu-symbooltje bij) of uit Multiverse.
>
> Ik kan het helaas niet rechtstreeks uit Synaptic kopiƫren, maar de aanwezige
> win32 binary codecs zijn:
>
> w32codecs  versie: 1:20061022-0.0  win32 binary codecs

Je kunt in Synaptic linksonder op Oorsprong klikken. Dan zie je
daarboven alle repositories. Ik gok op* Locaal/main* (oei, vertaalfout
die er nog uit moet). Dat zou betekenen dat je w32codecs zelf gedownload
hebt.

Het lijkt me sterk dat je ze in de officiƫle Ubuntu-repositories vindt.
Bij mij staan ze daar niet. Ik ben t dus met Jan eens.

groet,

Matthijs