WMV afspelen

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Vr Jun 15 04:50:04 UTC 2007

On Fri, 15 Jun 2007, Jan Claeys wrote:

> Op dinsdag 12-06-2007 om 21:20 uur [tijdzone +0200], schreef Jaap
> Woldringh:
>
> Aangezien die codecs illegale kopieën (aka "warez") zijn, ben ik 100%
> zeker dat die niet uit universe komen...

Met de vrij beschikbare (misschien wel patent-schendende, maar ik weet
niet hoe geldig DAT is in de EU) code kun je tegenwoordig alles
afspelen, behalve Real video en Sorensen (Quicktime) video.

En bijna alles is tegenwoordig een vorm van H.264, wat ook gewoon af te
spelen is met vrije code. Als je echt zeker wilt zijn, kun je via
shop.fluendo.com de WMV-codecs kopen.