Vertaling Tor Applet

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Wo Jun 6 19:20:58 UTC 2007

Op woensdag 06 juni 2007, schreef Gunirus:
on een baan heeft) de tijd er voor vandaan

> ja, hij doet zelfs niet alleen de Nederlandse vertaling, ook nog de Friese
> :)

Inderdaad :), en dat is een geweldige prestatie, dat met een mannetje of acht
de gehele KDE-omgeving in het Fries is vertaald. Dat doen de meeste grote
landen de Friezen niet na. Over de kwaliteit kan ik niet oordelen, maar die
zal zeker behoorlijk zijn :)