ubuntu installeren op een laptop

bram op fondse.org bram op fondse.org
Do Aug 2 12:19:01 UTC 2007

Ubuntu 6.06 kon probleemloos op mijn Haier laptop met 512 mb geheugen geïnstalleerd
worden. Daarna slaagde de installatie van hplip 1.7.3 ook in de automatische mode. Op m'n
desktop liep de installatie van hplip vast in de automatische mode. Als ik het in de custom
mode deed lukte het ook niet. Er werd gemeld dat er geen scansoftware was. Deze software
was echter wel aanwezig. Ik heb het toen weer in de custom mode gedaan. Toen heb ik er
voor gekozen dat er geen scan- en software geïnstalleerd behoefde te worden. De installatie
gelukte toen wel en ik kon printen en scannen met mijn deskjet f380.