Fwd: uitslagen van de uitgevoerde test

geert Geurts begeert op gmail.com
Wo Aug 1 13:37:25 UTC 2007

groeten,
Geert

---------- Forwarded message ----------
From: noreply op mailconsumentenbond.nl <noreply op mailconsumentenbond.nl>
Date: 1 aug. 2007 14:39
Subject: RE: uitslagen van de uitgevoerde test
To: begeert op gmail.com

Geachte heer Geurts,

Ubuntu is niet uitgebreid getest. In september komen we met een test van
besturingssytemen, waaronder Ubuntu.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Alexandra van Dijken
Medewerker Service en Advies

Consumentenbond
Enthovenplein 1
Postbus 1000
2500 BA Den Haag
Telefoon (070) 445 45 45
Fax (070) 445 45 96

De informatie in dit e-mail-bericht, inclusief eventueel meegezonden
bestanden, is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Openbaarmaking aan
derden, in welke vorm dan ook, is alleen toegestaan na toestemming van de
Consumentenbond. Ontvangt u dit bericht maar bent u niet de geadresseerde
van deze e-mail, dan dient u het bericht definitief te verwijderen uit uw
systeem en bestanden en daarvan melding te maken bij de afzender van dit
bericht.

Voor zover van toepassing wijzen we u graag op het volgende: ons advies is
uitsluitend gebaseerd op de informatie die u ons heeft verstrekt, dus zonder
'hoor en wederhoor' toe te passen bij eventuele andere betrokken partijen.
We doen er uiteraard alles aan om u zo goed mogelijk te adviseren. Maar we
kunnen geen aansprakelijkheid aanvaarden voor de praktische en juridische
gevolgen van dit advies.

This message and its attachments are confidential and may be privileged or
otherwise protected from disclosure. If you are not the intended recipient,
please notify the sender by reply mail and delete this message and its
attachments from your system and refrain from using or copying its contents
or disclosing its contents in any manner to third parties.

Het is helaas niet mogelijk om op deze e-mail te reageren door middel van uw
Reply-/Beantwoord button. Indien u wilt reageren op deze e-mail verwijzen
wij u naar het contactformulier op onze website:
http://www.consumentenbond.nl/service/contactmetons/Contactformulier
===============================

De inhoud van uw op 30-07-2007 gestuurde mail is:

Op de website voor Adviescentrum Gids is het volgende verzoek binnengekomen

Relatienummer: 20739497

Naam: Geurts
Geslacht: man
adres:
Enschedesestraat 66
7481 CS HAAKSBERGEN

telefoon: 0206902471
email: begeert op gmail.com
snelheid: gratis

Korte typering vraag: uitslagen van de uitgevoerde test
Toelichting vraag:
Geachte redactie van de Digitaalgids,
In de Digitaalgids, 2007, no 4 van de Consumentenbond staat op pag 4 een
kort artikeltje over Ubuntu.

Zou u mij het rapport van de test waarvan sprake is willen toesturen?
De test wordt genoemd in dit fragment: ".......Dat hebben we vaker
gehoord. Een test en een rondje langs internetfora leert echter dat
Ubuntu niet het OS van Columbus is. De installatie verloopt niet altijd
vlekkeloos. En u moet niet vreemd opkijken als bepaalde randapparatuur
hapert."

Als er geen officieel rapport bestaat, wilt u dan kort de test
beschrijven? (aantal gelukte en mislukte pogingen, welke pc's, welke
informatie of documentatie op internet gezocht is, single of dual boot)

Met vriendelijke groet,
G. Geurts
lidnummer: 20739497

Dit mailtje werd verstuurd door de consumentenbond website.