mount error (opgelost)

Bart bratdaking op gmail.com
Wo Jun 14 09:50:22 UTC 2006

> Haya all!
>
> Blijkbaar was voor mij de toevoeging van 'sleep 5s' in het checkfs.sh
> script in de /etc/init.d folder al voldoende. Ik heb 'm precies voor het
> 'fsck $spinner -T -R -A $fix $force' gezet en nou boot het systeem naar
> behoren.
>
> Wel vreemd dat in het artikel staat dat het 'probleem' al opgelost zou
> zijn in Breezy.
>
> Bedankt voor je hulp!
>
> Groeten,
> Angelo

Thanks! Helaas bleek het voor mijn netwerkschijven probleem niet te
werken. Maar een nadere blik op de logs leverde de constatering op dat
ik een mount-optie gebruikte die niet meer wordt ondersteund
(_netdev). Die verwijderen uit de fstab bleek de oplossing te zijn.
Vreemd alleen dat ik dit niet als foutmelding kreeg tijdens het
handmatig mounten.

Toch bedankt en de groeten,
Bart