mount error (opgelost)

Angelo Machils amachils op home.nl
Ma Jun 12 17:27:18 UTC 2006

Martin Herrman wrote:
> Geen idee. Vond dit via google:
>
> http://www.ubuntuforums.org/showthread.php?t=25938
>
> On 6/12/06, * Angelo Machils* <amachils op home.nl
> <mailto:amachils op home.nl>> wrote:
>
>     Haya!
>
>     Ik heb zojuist Dapper AMD64 op mijn AMD box geïnstalleerd waaraan een
>     SATA schijf intern en een ATA schijf extern hangt. In de fstab heb ik
>     voor het mounten van de externe schijf het volgende staan:
>
>     --------------------------------------------------------------------------------------
>     /dev/sdb1   /media/data1   ext3   defaults   0   2
> [...]
Haya all!

Blijkbaar was voor mij de toevoeging van 'sleep 5s' in het checkfs.sh
script in de /etc/init.d folder al voldoende. Ik heb 'm precies voor het
'fsck $spinner -T -R -A $fix $force' gezet en nou boot het systeem naar
behoren.

Wel vreemd dat in het artikel staat dat het 'probleem' al opgelost zou
zijn in Breezy.

Bedankt voor je hulp!

Groeten,
Angelo