php5/mysql probleem

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Vr Jun 9 13:01:09 UTC 2006

Op vr, 09-06-2006 te 14:08 +0200, schreef FD-Computers:

> Ik zeg net dat ik alle forums enz al bekeken heb en in die één
> bladzijde uitleg staat er niets van foutmeldingen. :-)

Die korte uitleg is wat er verschilt tussen apache in debian en ubuntu,
en een "default" apache (in feite is enkel het verschil qua schikking
van de configuratiebestanden belangrijk).  De rest staat in de manual.
(En in de IETF RFCs voor HTTP en MIME-types e.d. uiteraard.)

Als je browser iets wil downloaden ipv te tonen is dat omdat het
content-type fout is (behalve als je IE gebruikt, die denkt het soms
beter te weten dan de server).  Blijkbaar is dus de configuratie van het
content-type fout...

--
Jan Claeys