php5/mysql probleem

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Vr Jun 9 12:26:14 UTC 2006

On Fri, 09 Jun 2006, FD-Computers wrote:

> Hallo Jan
>
> Ik zeg net dat ik alle forums enz al bekeken heb en in die één bladzijde
> uitleg staat er niets van foutmeldingen. :-)

Foutmeldingen moet je lezen en interpreteren ;)

De documentatie van de configuratie-opzet in Ubuntu
(/usr/share/doc/apache2/README.etc) en de configuratiefiles zelf
(http://httpd.apache.org/docs/2.0/) zijn allemaal erg duidelijk.