Dapper: (te) kleine opstart en shutdown tekst

Robert Spanjaard spamtrap op arumes.com
Za Jun 3 14:34:39 UTC 2006

On Sat, 03 Jun 2006 11:16:26 +0200, Alexander Volovics wrote:

> Ik heb nog NOOIT bij een laptop BIOS deze mogelijkheid gezien!
> En zeker niet bij deze Dell Inspiron 8100 met een 15" SXGA (1400x1050)
> TFT scherm. Dell is zowieso karig mbt BIOS instellingen.

Mijn eerste laptop had die mogelijkheid ook niet, maar die ging ook maar
tot 800x600. Dus daar was het nog niet nodig. :-)
Mijn tweede, een Topline (Tulip) Amicus 3600 had de optie al, met een
12" scherm van 1024x768. De derde en laatste (MSI S270W, 12" 1280x800)
heeft het ook.

Maar ik kies dan ook bewust niet voor Dell. ;-)

--
Regards, Robert                                      http://www.arumes.com