status?

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Ma Apr 4 17:47:45 UTC 2005

On Mon, 04 Apr 2005, Bram Duvigneau wrote:

> Het is misschien niet de eerste prioriteit, maar toch belangrijk. Een
> live-cd is bedoeld om met name gebruikers van andere
> besturingssystemen kennis te laten maken met Ubuntu. Als die
> gebruikers een compleet nederlandstalig systeem gewend zijn, maakt
> dit geen goede eerste indruk van Ubuntu.

Ubuntu is geen Nederlands project, maar een wereldwijd project. En de
talen-set op de live-CD is gekozen voor optimale "coverage": de
meest-gesproken talen van de wereld.

Het is heel makkelijk om een eigen live-CD te maken met je eigen setje
talen erop: http://wiki.ubuntu.com/LiveCDCustomizationHowTo

De carrière van de archeoloog ligt in puin.