status?

Bram Duvigneau b.duvigneau op hccnet.nl
Ma Apr 4 17:42:31 UTC 2005

On 4 Apr 2005 at 19:33, Martijn van de Streek wrote:

> Ik heb geen idee hoe groot langpacks zijn. Volgens mij zijn ze regelijk
> groot. En dan nog is Nederlands niet echt de eerste prioriteit om erop
> te zetten...

Het is misschien niet de eerste prioriteit, maar toch belangrijk. Een
live-cd is bedoeld om met name gebruikers van andere
besturingssystemen kennis te laten maken met Ubuntu. Als die
gebruikers een compleet nederlandstalig systeem gewend zijn, maakt
dit geen goede eerste indruk van Ubuntu.

> Martijn

Bram --

--
E-mail/MSN: b.duvigneau op hccnet.nl