reviewen

Redmar redmar op ubuntu-nl.org
Wo Feb 16 19:31:31 UTC 2011

Tim Debie schreef op wo 16-02-2011 om 10:14 [+0000]:
> Hallo teamleden,
>
> Het valt me op dat als ik "untranslated items" opvraag er een heleboel strings staan waar wel een suggestie is gedaan, maar die niemand nog een review op gedaan heeft. Dat komt best wel vaak voor!!
> - Zijn er afspraken gemaakt over de schone taak van het reviewen?
> - - Weet iemand hoe ik alleen de "untranslated items" kan selecteren waarvan nog GEEN suggestie is gedaan?
> [...]
Je kan het beste een mailtje aan de lijst sturen als er iets gereviewd
moet worden. Daarnaast zijn veel suggesties in launchpad gedaan voor
pakketten die helemaal niet in launchpad vertaald moeten worden, deze
suggesties zullen helaas nooit gebruikt worden. In waar zie je precies
veel suggesties staan, heb je daar een link van?

Groet,
Redmar