Wat kunnen we nu vertalen

Rachid rachidbm op gmail.com
Wo Apr 27 08:14:41 UTC 2011

Dag vertalers,

Nu zit de deadline van Natty-vertalingen erop. Maar er zijn nog genoeg
mensen die niet stil kunnen zitten. Hierbij mijn vraag wat we nu het beste
kunnen vertalen. Ik weet dat er genoeg te doen is, en dat we ook kunnen
doorgaan met Natty vertalingen, omdat deze via updates later wel weer in
Ubuntu terechtkomen. Maar op onze statuspagina staat niet direct waar je aan
zou kunnen werken.

Een antwoord als: "Je kunt nu wel aan pakket X werken" is aardig, maar daar
heb ik niet zoveel aan. Ik hoop dat we een werkwijze vinden dat we een
statuspagina krijgen waar je altijd direct kunt zien wat je kunt doen. Dit
nodigt ook minder actieve vertalers uit om zonder te veel moeite eens een
stukje te vertalen. Ook tijdens de Jam had ik te horen gekregen dat mensen
best wel af en toe willen vertalen. Ik zou best de statuspagina willen
bijwerken, maar weet echt niet waar ik het moet zoeken.

Ik wilde dit eerst de komende vergadering bespreken, maar dan kan ik er zelf
helaas weer niet bij zijn. Daarom kunnen we het wellicht vast per mail
bespreken.

Groeten,
Rachid.