Manual afronden

Redmar redmar op ubuntu-nl.org
Za Nov 6 09:13:05 UTC 2010

Hannie schreef op za 06-11-2010 om 10:02 [+0100]:
> [...]
> screenshots voor de Nederlandse vertaling. Ik weet niet of jij het op de
> voet gevolgd hebt, maar de conclusie was dat het nu moet lukken om de
> laatste schermafdruk naar de server te sturen (er werd gesproken over de
> oude en de nieuwe Quickshot, dat zegt jou vast genoeg). Ik had eigenlijk
> verwacht dat jij hierop zou reageren tijdens de vergadering, maar
> misschien was je tijdelijk afwezig. Ik heb net een reactie geschreven op
> de nieuwe discussie (zie manual list/ nl-lijst). Als je het niet eens
> bent met mijn commentaar hoor ik dat graag van je.
Ik was inderdaad maar half aanwezig, maar ik zag nog wel langskomen dat
het nu idd zou moeten werken.

> Ik heb nog geen reactie van jou (of Kenneth) mogen ontvangen over de
> plaats van de marginnote op pagina 9 (je hebt mijn mailtje daarover toch
> wel ontvangen hoop ik?) Als je het niet weet zal ik het aan Kevin vragen.
Ik ben bang dat ik dat mailtje niet heb ontvangen/over het hoofd heb
gezien en niet meer kan vinden. Zou je het nog een keer kunnen sturen?
Ik ben er trouwens voor om gewoon drie puntjes in de vertaling te zetten
als het origineel het fout heeft. Ik heb bij de kubuntu-docs ook heel
veel fouten in de vertaling gecorrigeerd en vervolgens een bugrapport
ingediend. In dit geval zou je even in e2 moeten kijken of mensen er al
achter zijn gekomen.

> Laat je het mij nog even weten wanneer je de laatste schermafdruk
> geĆ¼pload hebt, zodat ik de manual kan afronden?
> Als deze klaar is moeten we even overleggen waar deze geplaatst wordt en
> hoe we hem promoten.
Ik zal mijn best doen om vandaag de laatste screenshot(s) te maken,
blijkbaar missen er nog ongeveer 20 in plaats van maar 1. En ik meen mij
ook te herinneren dat er een paar tussen zaten die ik niet kon doen,
bijv. omdat ik geen bluetooth op mijn computer heb. Als die nog niet
gedaan is zal ik kijken of ik mensen in #ubuntu-manual kan vragen die
laatste te doen.

Groet,
Redmar