Pakketomschrijvingen vertalen

REDACTED redacted op example.com
Za Feb 20 14:04:23 UTC 2010

Ik zie dat jullie gisteren een taakverdeling hebben gemaakt voor de
pakketomschrijvingen. Zeer goed, maar ik heb een opmerking.

Jullie hebben plannen gemaakt om de pakketomschrijvingen te vertalen
zoals die gebruikt worden door Apt, dus ook Synaptic. Echter, Ubuntu
softwarecentrum heeft zijn eigen verzameling pakketomschrijvingen die
in mijn ogen voorrang hebben. Immers, 10.04 is sterk gericht op dat
centrum en zal langzamerhand Synaptic vervangen. Ik stel daarom voor
om eerst app-install-data te vertalen.

Opmerkingen en ideeën zijn welkom!