Sorry, sorry, sorry

REDACTED redacted op example.com
Za Feb 20 14:02:20 UTC 2010

Hallo leden,

excuses voor mijn afwezigheid gisteravond. Ik ben de vergadering
helemaal vergeten en ik zal vertellen waarom. Gisteren begon mijn
vakantie en dat heb ik met vrienden gevierd. Ik wilde ook om half 9
aanwezig zijn, maar ik werd dankzij het achtuurjournaal afgeleid door
de kabinetscrisis waarnaar ik heb bleven kijken tot diep in de nacht.
Rond middernacht moest ik plots denken aan de vergadering die ik heb
gemist. Stom, echt heel stom van mij.

Ik hoop dat jullie me vergeven, volgende week ben ik er sowieso bij ;)