Ubuntu-l10n-hu nautilus kérdés

Attila Siposs sipiatti at gmail.com
2008. Már. 13., Cs, 09:17:36 GMT

nézd meg az /etc/hosts fájlban hogy a
127.0.0.1 localhost sorban szerepel-e a localhost szó mögött
a képed neve, ha nem, akkor írd mögé (gksu gedit /etc/hosts)

példának az enyém így néz ki:
127.0.0.1 localhost atihome

nekem ez megoldotta a késlekedést, bár hozzáteszem nekem nem nautilusszal
volt, és nem 5 mp hanem 20-30.

másik tippem a fájlrendszer. ha ntfs fájlrendszer van a merevlemezen, akkor
a userspace-ben futó driver (ntfs-3g) néha lassan indul, de ez csak az
első néhány
kattintáskor érezhető, utána megy rendesen. ha ezután sokáig nem használod,
akkor indul előlről, ezen konkrétan nem tudom lehet-e segíteni, talán azzal, ha
más fájlrendszert teszel a merevlemezre